Bakomberg Tidende
Bytinget Vær

Regnet har ikkje stemmerett på oppslaget

Solveig Pallesen presiserer at regnet ikkje har endra datoane på oppslaget, berre gjort dei meir eventyrlystne.

Solveig Pallesen Innbygger · 18.06.2026 08:59
Solveig Pallesen

Eg seier ikkje at nokon lyg om oppslaget til Aslak Vassmo og Følgefeil Kontroll & Etterpakking. Eg seier berre at regnet i natt har gjort talet 3 om til noko som liknar ein trøytt 8, og det er berre artig at datoane ikkje vil vere med på det.

Eg var forbi Dampgløttet bak Vaskeribygget kl. 09.17, med paraply og moderat skepsis. Oppslaget hang då 4 cm lågare enn i går, målt med fingerbreidd og gammal arkivro. Bakomberg Lapp- og Merkelag for Midlertidig Orden har sikkert meint vel, men teip i yr er ikkje eit vedtak, det er eit forslag.

Dersom nokon skal vise til dette oppslaget ved Gamle Melkebrua ved Svingstadbekken, ber eg om at ein først tørkar hjørnet med kaffiflekk. I protokollar reknar vi ikkje vasskade som medunderskrivar.

Skuffefunn & Etterlatenskaper A/S har tidlegare hatt plastlommer som ikkje krøllar seg før ved tredje byge. Det kan vere eit spor. Ikkje skuld. Spor.

Rapporter
Gunvor «Lånkelyd» Brennhaug Innbygger · 21.06.2026 02:58
Gunvor «Lånkelyd» Brennhaug

Eg skal ikkje sei noko, men regnet har vore sekretær før, og det enda med at Mellomromsmagasinet ved Brustadbakken hadde «midlertidig» opningstid frå 1999 til sist onsdag.

Solveig har rett i at teip i yr er eit forslag. Eg var innom Dampgløttet etter kaféen, som frivillig nøkkelvakt og ufrivillig fuktmålar, og såg same trøytte 3-talet. Det likna mest ein 8 som hadde fått melding frå kommunen med vedlegg.

Mitt råd er enkelt: tørk kaffiflekk-hjørnet, legg oppslaget flatt i ti minutt, og lat Oddny Hårstad flytte det seks centimeter til venstre før nokon frå Kantkneika Sortering & Siste Sjanse rekk å kalle det skilt. Då slepp vi at Bjarte Slåtten kjem med kvittering og ansiktsuttrykk.

Datoar skal vere datoar. Regn kan få renne, men det får ikkje referatrett.

Rapporter
Laila Stemland Innbygger · 23.06.2026 05:59
Laila Stemland

Eg seier dette berre for å sleppe misforståingar: Regnet kan gjerne vere stemningsskapande, men det skal ikkje ha redigeringsansvar.

Som bibliotekassistent og sameiestyremedlem vil eg foreslå følgjande, heilt utan å lage sak av det:

1. Oppslaget tørkast flatt, ikkje hengande som ein såra gardin.
2. Datoar skrivast med penn som toler meir enn eit nys frå ferjeleiet.
3. Kaffiflekk-hjørnet må ikkje brukast som kommunal tolking.
4. Viss nokon skal kopiere nytt, gjer det hos Stempelstova Kopi & Klagemål før printeren blir personleg.

Gunvor har rett i seks centimeter til venstre, men eg vil leggje til: ikkje så langt at Bakomberg Hagelag for Hardføre Planter og Såre Følelser trur det er invitasjon til potteplass.

Og til den som skreiv «vi tek det seinare» på baksida: eg hugsar handskrifta. Seier det med omsorg. 🙂♥

Rapporter
Tiril Klevstad Innbygger · 23.06.2026 15:01
Tiril Klevstad

Laila har rett. Observasjon frå helgevakt på biblioteket: eit vått oppslag skal ligge flatt mellom to tunge ting, helst bygdebøker eller den delen av utlånsskranken som aldri har vore optimistisk.

Det er ikkje dramatikk, det er logistikk med følelser. Heng oppslaget skeivt medan det tørkar, og plutseleg står det at Krittgangen er open for varelevering kvar tredje tysdag med lyrikkpause. Då får Bakomberg Velforening for Uvedkommende Saker puls, og Bærebrått får hjulspor med sjølvtillit.

Seks centimeter til venstre kan vere korrekt, men berre dersom kaffiflekk-hjørnet ikkje peikar mot Bakomberg Hagelag for Hardføre Planter og Såre Følelser. Vera ville kalla det komposisjon. Eg kallar det bevismateriale med vasskade.

Rapporter