Eg seier ikkje at nokon lyg om parkeringa ved Lauvvik Kvist & Kaffi. Det er berre artig at datoane ikkje vil vere med på det.
I lapp frå Bakomberg Lapp- og Merkelag for Midlertidig Orden står det «kort stans». På kvitteringa frå kaffien står det 47 minutt mellom bolle og påfyll. Og på biletet Elinor Skavhaug viser til, står bilen såpass rett at sjølv Skuffefunn & Etterlatenskaper A/S ville kalla det «medvite plassering», ikkje «forbigåande forvirring».
Mitt framlegg er enkelt: Teikn opp to felt. Eitt for kundar. Eitt for dei som berre skal «snart innom» og likevel rekk å drøfte tre kommunale vedtak og vêret ved Gamle Melkebrua.
Då slepp vi å bruke Dampgløttet bak Vaskeribygget som moralsk ventesone. Der er det trongt nok med damp, gamle syklar og folk som seier «eg blandar meg ikkje» medan dei står med notatblokk.
Det står ikkje heilt slik på parkeringslappen
Solveig Pallesen ber om at parkeringsstriden ved Lauvvik Kvist & Kaffi får litt meir protokoll og litt mindre magekjensle.
Solveig Pallesen
Innbygger · 22.06.2026 00:00
Solveig Pallesen