Observasjon frå helgevikaren på biblioteket: Dagens regn har gjort Krittgangen til ein kombinert gangpassasje, vareveg og test av indre balanse.
Bærebrått-tralla lagde klokka 09.17 eit spor som såg ut som ein signatur frå ein svært bestemt snegle. Velforeningen sin historiske rett til lav puls vart samtidig utfordra av tre sølepyttar med ambisjonar.
Det er ikkje dramatikk, det er logistikk med følelser.
Eg foreslår mellombels værregel: Ved regn går traller sakte, folk med tøysko går rundt, og alle som meiner dei eig sentrum kan møtast i Gruslomma ved Nedre Bommen og sjå kor fort autoritet trekkjer vatn.
Skurum Skift & Småreparasjon kan sikkert stadfeste at sideveis dragging i vått føre er ein livsstil, ikkje ei løysing. Vera Snørteland må gjerne ta bilde, men ikkje flytte sølepytten for betre komposisjon. Den låg faktisk der først.
Regn i Krittgangen: snarvei, varevei eller våt karaktertest
Tiril Klevstad melder om regn, glatt grus og uvanlig mye følelser i logistikk rundt Krittgangen.
Tiril Klevstad
Innbygger · 20.06.2026 08:59
Tiril Klevstad