No skal ikkje eg lage styr, men eg har banka to gonger på permen og då må eg nesten seie dette: Parkeringssaka mellom Elinor Skavhaug og Lauvvik Kvist & Kaffi er ikkje fastkøyrd. Ho er berre underbrøyta.
Eg har sett tre bilete, éi kvittering og høyrt to versjonar ved Lufteluka ved Arkivtrappa. Det er meir dokumentasjon enn vi hadde på snøskavlen bak Myrgløtt Vakt & Vaffelservice i 2011, og den fekk vi no flytta til slutt.
Mitt forslag er enkelt: Teikn opp kvar bilen stod, kvar skiltet stod, og kvar folk trudde skiltet stod. Det siste feltet bør vere størst. Så legg vi alt i ei mappe merka «parkering, mildt uavklart, ikkje salta nok».
Det kan godt hende eg hugsar feil, men permen hugsar ikkje feil: Når alle seier dei ikkje vil vere vanskelege, er det ofte berre målebåndet som manglar.
Parkeringa er ikkje konflikt, ho er berre skavlete
Aslak Vassmo ber om at parkeringsstriden ved Lauvvik Kvist & Kaffi brøytes med kvitteringer, ikkje varme blinklys.
Aslak Vassmo
Innbygger · 26.06.2026 11:58
Aslak Vassmo