Det regnar sidelengs i dag, og eg ber difor alle med ærend på kommunehuset om å skilje mellom meining og merknad før dei kjem inn med våte papir.
Ein meining er: «Dette været er urimeleg.»
Ein merknad er: «Vedlegg 3 har fått kaffering frå Kaffekroken ved Pumpehuset og er no delvis kartutsnitt.»
Det er ikkje for å vere vanskeleg, men paraply i arkivrommet skal lukkast FØR ein peikar på gamle byggesaker. Eg har alt tørka ein reguleringsplan med meir omsorg enn enkelte viser eigne votter.
Til saka om Nøkkelvaktens fjerde nøkkel: Regn gjer ikkje ein nøkkel meir reserve. Bjørkelunds Lokk & Luker har heilt rett i at ein reserve bør ha definert lås. Kveldskvisten har heilt rett i at det kjennest tryggare å ha ein ekstra ting. Begge deler kan vere sant, men berre eitt kan arkiverast utan at eg får eit lite drag ved venstre augebryn.
Vater & Vrang AS sel visstnok målebånd som startar på tre centimeter. Det er framleis meir presist enn «eg trur den passar til noko».
Regn, nøklar og andre lause tolkingar
Ragna Kvilemoen minner om at regn er vær, ikkje dispensasjon frå å vite kva nøkkel ein held i handa.
Ragna Kvilemoen
Innbygger · 27.06.2026 08:59
Ragna Kvilemoen