Det er ikkje for å vere vanskelig, altså, men når det regnar sidelengs nedi sentrum, kan vi kanskje la Krittgangen bak Servicekvartalet vere gangveg og ikkje «berre to minutt med nødblink». To minutt i Bakomberg-regn er nok til at ein kvittering blir kompost.
Eg seier dette varsamt, sidan både Ask Sandvik og Bærebrått Bud & Bortforklaring sikkert har sine grunnar, og Bærebrått har jo ei tavle der ting hastar, hastar visst, og ikkje skal spørjast om. Men paraplyar har ikkje svingradius for budbil, barnevogn og tre personar som later som dei ikkje ser kvarandre.
Bakomberg Lapp- og Merkelag for Midlertidig Orden har alt brukt opp dei gule lappane som toler fukt. Dei rosa lappane frå Rull & Rull Kombiverkstad blør utover og ser ut som kommunale vedtak i bringebærsaus.
Forslag: Ved kraftig regn parkerer budbilane der ein faktisk kan gå rundt dei utan å måtte signere noko hos Rekkverket for to underskrifter etterpå. Eg kan gjerne passe nøkkel medan de flyttar bilen. Men då må nokon andre halde paraplyen. Eg har berre to hender, sjølv om fleire i Velforeininga meiner eg historisk har disponert fire.
Regn, nødblink og gangveg er tre forskjellige ting
Signe ber pent om at regnvær, budbilparkering og midlertidige lapper behandles som tre ulike naturfenomen, ikkje eitt stort ansvar for henne.
Signe Brottveit
Innbygger · 21.06.2026 08:59
Signe Brottveit