Eg høyrer det går rykte om at Ask Sandvik og Bærebrått Bud & Bortforklaring no har ein «parkeringskrig». Det der er ikkje krig. Det er to hjul, ein kantstein og litt for mykje sjølvtillit i revers.
Eg var bortom som kommunal vaktmester, heilt tilfeldig med målebånd, kritt og den vesle skiftenøkkelen som berre blir med når noko luktar formulering. Etter mi vurdering står bilen ikkje ulovleg, men han står på ein måte som får asfalt til å sukke.
Bærebrått meiner visst dei berre «skulle vere der kort». Det er same setning som ein løs bolt seier før han flyttar inn permanent. Ask har på si side spart på kvittering, bilete og eit blikk som kunne ha stramma hjulmutterar.
Forslag: Teikn opp ruta på nytt, set opp eit skilt frå Varselskiltstua på Nedre Tverrveg med teksten «Parker med heile bilen, ikkje berre intensjonen», og lat Bakomberg Hjelpekorps for Nestenulykker halde kaffikopp medan eg gjer det midlertidig permanent.
Ingen treng å bli høge i eksosen. Men nokon må rygge rett. Det er ikkje moral. Det er geometri med bremselys.
Parkeringskrig? Nei. Berre ein bil med alboge.
Oddvar «Klypa» Hamre avdramatiserer parkeringsryktet mellom Ask Sandvik og Bærebrått Bud & Bortforklaring, med målebånd, skiftenøkkel og moderat skepsis.
Oddvar «Klypa» Hamre
Innbygger · 24.06.2026 14:59
Oddvar «Klypa» Hamre