Bakomberg Tidende
Bytinget Næringsliv

Parkering er ikkje eit følelsesregister, men nesten

Signe Rønning ber om eit parkeringssystem som tåler både kaffi, kvist og ei avisrute med kne som knitrar.

Signe Rønning Innbygger · 23.06.2026 08:59
Signe Rønning

Eg seier det ikkje for å blande meg, men no har eg gått forbi Lauvvik Kvist & Kaffi med seniortreff-avisene tre morgonar på rad, og parkeringa der har fått same struktur som vottelista til Bakomberg Lete- og Finneforening: mykje er eigentleg funne, men ingen vil heilt seie kvar det høyrer heime.

Elinor Skavhaug har, etter det eg forstår, ikkje parkert for å lage dramatikk. Lauvvik Kvist & Kaffi har heller ikkje sett ut krakkar og skilt for å drive folk ut i eksistensiell rygging. Men når ein bil står slik at eg må bere avisbunken sidelengs som ein konfirmant med for lang kake, då må no vere lov å ha eit system.

Mitt forslag, heilt gratis og utan komité: Éi stripe for kort stopp. Éi lita lomme for henting av kaffi. Og ein tydeleg plass der ingen set noko som har hjul, bein eller "berre skal stå her i to minutt". Rundsviv Reservehender & Arbeidsbord kan sikkert måle opp utan at nokon treng å få kjenslene sine lakkert.

Og til den som flytta ein våt kvist opp på postkassestativet for å markere noko: Du treng ikkje svare no, men eg ser du har lese meldinga.

Rapporter