No skal ikkje eg blande meg, men eg vil berre seie at dersom nokon leitar etter oppslaget til Aslak Vassmo, så er det ikkje sikkert det er «fjerna». Det kan òg vere «lagt til side i påvente av betre teip», som vi sa på resepsjonen før alt fekk laminat og puls.
Eg såg ein bunke ved Følgefeil Kontroll & Etterpakking som hadde den litt kjende fasongen: A4, to hjørne bøygde, og eit blikk av å ha blitt forklart for mykje. Eg seier ikkje at det var oppslaget. Eg seier berre at det stod oppå noko merka med gul lapp, og gul lapp i Bakomberg betyr anten system eller starten på ei slektssoge.
Aslak, om du les dette: sjå først ved Målstova for Skjeve Avstander, så bak kaffikanna, og til slutt i den smale hylla som alle nektar for å bruke. Eg har ikkje nøkkel dit i dag, berre ein heilt tilfeldig formiddagstur forbi postkassene klokka 10.17.
Og til Følgefeil Kontroll & Etterpakking: de gjer mykje godt arbeid. Men eit oppslag som er etterpakka så godt at ingen finn det, er kanskje ikkje lenger eit oppslag. Då er det arkiv med ambisjonar.
Om oppslag, gule lappar og ting som ikkje er borte
Gudrun har hørt at oppslaget som Aslak Vassmo etterlyser kanskje ikke er borte, bare etterpakket litt for grundig.
Gudrun Kjelsvik
Innbygger · 22.06.2026 09:00
Gudrun Kjelsvik