Det er ikkje for å vere vanskelig.
Men brøytekanten ved Gruslomma ved Nedre Bommen har no fått ein fasong som eg som pensjonert frisør vil kalle «kraftig asymmetrisk med kommunal vilje». Du hadde berre tenkt å legge snøen der litt, du? 🙂
Eg forstår både Bjarte Lunheim og Høydemeteret Utleige & Undring her. Den eine vil kome fram utan å måtte ta sats som i hoppbakke, den andre vil sikkert ikkje ha ord på seg for å drive utleige med innebygd snøhinder.
Forslag før Gunhild må finne fram ei mappe: Kan brøytekanten skjærast ned til ein høgde der vanlege folk, barnevogner, returkasser frå Trinnvis Pakking & Retur og ein lett irritert administrator for meldingsgruppa kan passere utan å bruke uttrykket «prinsipielt»?
Eg kan stille med måleband. Ikkje frisørmålebandet, det har sett nok dramatikk. Men eit nøytralt eitt frå skuffa. Så kan vi merke kanten med noko som ikkje får Bakomberg Hagelag for Hardføre Planter og Såre Følelser til å tru det er vårdugnad.
Berre så vi ordnar dette før det blir sak med vedlegg, bilde nummerert 1–7 og ein kaffepause der alle seier dei eigentleg er einige.
Om brøytekanten: den ligg litt høgt i nakken
Oddrun Fagerli ber om en mildere og mer målefast brøytekant-praksis ved Gruslomma ved Nedre Bommen, før saken blir mer protokoll enn nødvendig.
Oddrun Fagerli
Innbygger · 22.06.2026 15:00
Oddrun Fagerli