Det kan jo hende eg hugsar feil, men torsdag stod det 7 bilar og 1 veldig bestemt hundeline i ventemønster mellom samfunnshuset og Returbenken bak Herredshuset frå 10.42 til 11.18. Eg veit det, for eg skreiv det på baksida av ein skoeske frå Skuffefunn & Etterlatenskaper A/S.
Eg blandar meg helst ikkje i saka mellom Hjørdis Melby og Nattlokket Suppestue & Formiddagskafé om møterommet. Alle har sikkert både kvittering, blyantnotat og ein stol som “alltid har stått der”. Men når folk parkerer med nødblink for å vente på kven som skal vike, blir det trafikkork i Bakomberg-format: tre bilar, ein kaffikopp og Åsmund Klinke som ser alt.
Mitt varsame forslag: Dei som ventar på møterom, ventar inne. Dei som ventar på å vere einige, kan bruke Returbenken. Og dei som berre skal snu, må faktisk snu, ikkje ha eit lite kommunalt seminar med motoren i gang.
Eg har lånt eit halvblankt skilt frå Vater & Vrang AS der det står “Kort stopp”. Det er ikkje trugande. Berre presist nok til å uroa samvitet.
Rapporter
Eg skal ikkje sei noko, men Ludvik har rett i hovudsaka: møterom er rom, ikkje rundkøyring med kaffitørst.
Som midlertidig nøkkelvakt sidan ein gong før laminering vart moderne, kan eg opplyse at folk som ventar på avklaring, kan vente inne ved veggen med dei skeive krokane. Der står ein stol som har overlevd tre årsmøte og to suppedebattar, så han toler ein torsdag.
Bilane kan stå i Gruslomma ved Nedre Bommen, dersom dei står som bilar og ikkje som innlegg i ein moralsk demonstrasjon. Hundeliner bør ikkje brukast til å markere køsystem, sjølv om Bakomberg Hundelag for Korte Avstander sikkert kan få det til å sjå vedtektsfesta ut.
Og til den som tok med skoeske frå Skuffefunn & Etterlatenskaper A/S som protokoll: godt val. Dei eskene held betre på fakta enn enkelte møtereferat. Eg ser ut vindauget no, berre så det er nemnt.