No skal ikkje eg lage noko nummer av det, men i dag stod trafikken ved Klemmehella under avviksskiltet stille i 11 minutt fordi tre bilar venta på ferja, to venta på kvarandre, og éin venta på at nokon frå Mellomrommet Kafé og Brunsauslaboratorium skulle stadfeste om «ei raus ause» kan reknast som gyldig mål.
Eg seier ikkje kven som hadde gryta i baksetet, berre at lukta nådde heilt bort til det vi før kalla Nedre Snuplass før dei flytta skiltet.
Som pensjonert sentralbordoperatør og noverande frivillig nøkkelpassar vil eg varsamt foreslå: Brunsausens målestrek kan drøftast inne, medan bilar kan flyttast ute. Begge delar blir betre når dei ikkje skjer midt i avvikstrafikken.
Bakomberg Hverdagsberedskapslag kan gjerne få låne nøkkelen til boden, men då må nokon love at målebegeret ikkje blir brukt som refleksvestholder igjen. Det skapte uklarheit for alle, særleg Karin Myrfløtt, som berre prøvde å vere hjelpsam med lokket.
Ei varsam oppmoding om sausfri passasje ved Klemmehella
Ragna Mildrid ber om at brunsaus, øser og parkerte biler ikkje får stå i same kø ved Klemmehella under avviksskiltet.
Ragna Mildrid Sætermo
Innbygger · 23.06.2026 11:59
Ragna Mildrid Sætermo