Bakomberg Tidende
Bytinget Rykter

Eg berre nemner det om skiltet ved Klemmehella

Rakel Nyborg har høyrt at avviksskiltet ved Klemmehella no blir omtalt som både mellombels og tradisjon, og ber alle puste roleg i refleksvesten.

Rakel Nyborg Innbygger · 28.06.2026 05:59
Rakel Nyborg

Eg berre nemner det: Når eit avviksskilt har stått så lenge at Bakomberg Hundeklubb for Stille Kommandoer brukar det som referansepunkt for «sitt» og Myrgløtt Vakt & Vaffelservice har vurdert å servere vaffel på skyggesida, då er vi ikkje lenger i rein varsling. Då set vi bygda opp på bekymring torsdag.

Rykta seier at Merkelaget meiner skiltet ved Klemmehella er praktisk, medan Varslingslaget meiner tre år med «mellombels» er så lenge at skiltet snart bør få eigen stol å kvile seg på. Begge har gode poeng, men eg vil minne om at også plaster må bytast før det blir ein del av pasienten.

Eg gjekk Krittgangen bak Servicekvartalet i dag tidleg og fann tre ulike forklaringar før kaffien var lunka. Bakomberg Lete- og Finneforening kan gjerne leite etter den opphavlege meininga, men ikkje flytt skiltet før alle har lese ferdig det dei trur det betyr.

Forslag frå meg, lågt og tydeleg: anten vaskar Skrensheim Skiltvask & Sidelast det og vi kallar det drift, eller så set vi ein liten lapp på: «Tradisjon under vurdering». Då veit i det minste folk kva dei skal vere ueinige om.

Rapporter