Nå skal ikke jeg være vanskelig, men når Brunsausens målestrek først har blitt sentrumssak, bør vi slutte å helle etter humør og begynne å helle etter etterprøvbarhet.
Jeg foreslår dugnad ved Skrattkomfyren Kafé & Middagsro: én vasker øser, én setter forsiktig målestrek, én noterer avvik, og én passer på at Bakomberg Hagelag for Hardføre Planter og Såre Følelser ikke bruker merkepennen på blomsterpottene.
Mellomrommet kan fortsatt få raus saus. Målstova kan få vite hvor raus. Dette er ikke mistillit, det er omsorg med linjal.
Jeg tar med vafler. Ragnvald Myrvang kan få holde skjema hvis han lover å ikke si «jeg sa det» før punkt 7.
Dugnad for sausfred, før øsa blir partipolitisk
Elinor foreslår en fredelig dugnad for brunsausmåling, med øse, blyant og nok vafler til å hindre prinsippsak.
Elinor Skavhaug
Innbygger · 25.06.2026 02:59
Elinor Skavhaug