Det er ikkje for å vere vanskelig, men no må vi få brøytekanten mellom Bjarte Lunheim og Høydemeteret Utleige & Undring ned på menneskehøgd.
Eg har sett bileta. Eg har òg sett kvitteringa. Og eg har sett tre ulike forklaringar i meldingsgruppa, der den eine hadde fleire piler enn ein permanent frå 1986.
Forslag frå meg, heilt halvformelt:
1. Rakel Stubbmoen får sjå på kva som faktisk er kommunalt og kva som berre ser kommunalt ut fordi det er grått.
2. Varselskiltstua på Nedre Tverrveg lagar eitt lite skilt: «Brøytekant under avklaring. Køyr mjukt.»
3. Ingen legg fleire snømålingar i gruppa før målebandet ligg flatt. Du hadde berre tenkt å halde det litt på skrå, du? 🙂
Eg passar barn ved Gruslomma ved Nedre Bommen denne veka, og dei klarer å dele spade etter 40 sekund med mekling. Då trur eg vaksne folk med bil, kvittering og refleksvest kan klare ein brøytekant før fredag.
Brøytekanten treng ikkje eige saksnummer enno
Oddrun vil ha litt mindre brøytekant-drama og litt mer merking før saken blir kommunal på ordentlig.
Oddrun Fagerli
Innbygger · 19.06.2026 09:00
Oddrun Fagerli