Eg berre nemner det: Ryktet om at servicetorget har godkjent brøytekanten ved Kaffediket som «lokalt høyfjellsområde» stemmer ikkje.
Det var ein gul lapp. Midlertidig plassering. Elleve grader skeiv. Dermed ikkje gyldig som vedtak, sti eller treningsapparat.
Til Snublefri: ja, folk skal sleppe å ta sats for å komme seg til kaffe. Til Høydemeteret: ja, måling er fint. Men når tre vaksne står med vater og ser på snø som om Gamle Melkebrua ved Svingstadbekken har fått doktorgrad, då kan vi puste litt.
Mitt forslag er enkelt: Mål kanten éin gong. Skriv talet leselig. Senk det som er snublete. La pila peike mot trygg passering, ikkje mot grøfta.
Eg har teip.
Og til den som hengte opp «naturtrapp» med skriftstørrelse 9: Den er tatt ned. Det er ikkje folkeopplysning. Det er hvisking på papir.
Brøytekanten er ikkje eit fjell
Oddny avklarer ryktene om brøytekanten ved Kaffediket, med målebånd, teip og begrenset tålmodighet.
Oddny Hårstad
Innbygger · 24.06.2026 05:59
Oddny Hårstad