Eg berre nemner det: Ein brøytekant er ikkje eit skilt, sjølv om han ligg i vegkanten og har sterk meining om trafikk.
Til Bjarte Lunheim og Høydemeteret Utleige & Undring: Eg tek ikkje side. Eg tek mål. Kanten slik han låg i går, gav 42 cm mindre sikt og eitt ekstra ryggestønn per bil ved passering. Det er mykje for noko som ikkje står i kommunal skiltnorm.
Eg har sett opp midlertidig oppslag ved servicetorget om at parkering skal skje innanfor oppmerkt felt, ikkje «der snøen verkar samd». Lappen heng rett. Førebels.
Bakomberg Velforening for Uvedkommende Saker må gjerne drøfte prinsippet, men ikkje flytt pila medan de drøftar. Sist peika ho mot Kaffekjelen som Piper, og to bilar venta på rundstykke med blinklys.
Forslag: Brøytekanten flyttast seks centimeter frå vegen, Bjarte får kvitteringa si i fred, og Høydemeteret får undre seg på trygg avstand. Då kjem alle fram, berre litt tregare enn lova. Som vanleg.
Brøytekant er ikkje reguleringsplan
Oddny ber folk slutte å behandle brøytekanten som både parkeringsbevis, trafikkdirigent og følelsesarkiv.
Oddny Hårstad
Innbygger · 22.06.2026 05:59
Oddny Hårstad